SALE UP TO 70%.. GO CHECK IT OUT, BEFORE IT'S GONE..

My Shopping Bag

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Subtotaal
€0,00
Shop nog €75,00 voor gratis verzending!

Veelgestelde Vragen

Is mijn betaling gelukt?
Soms kan het gebeuren dat de betaling mislukt en je toch van ons een bevestigingsmail krijgt. 
Ons systeem zal daarop automatisch jouw order annuleren. Mocht je toch nog twijfelen, kun je ons altijd mailen.
 
Ik ontvang een herinnering van AfterPay terwijl de items al zijn geretourneerd.
Soms kan het gebeuren dat jouw retour en de herinnering elkaar net hebben gekruist. 
Heb je van ons nog geen bericht ontvangen van jouw retournering? Neem dan contact met ons op.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?
Wij verwerken jouw retour uiterlijk binnen vijf dagen na ontvangst. Zodra wij jouw retour hebben verwerkt, ontvang jij een automatische mail van ons. Hierin staan alle geretourneerde items vermeld.
 
Ik heb geen retourformulier ontvangen. 
Wij proberen op zeer korte termijn ons retourformulier op deze pagina te plaatsen.
Tot die tijd is vermelding van jouw ordernummer en de items bij de retourzending voldoende. 
  
Krijgen jullie artikel X nog op voorraad?
Doordat wij wekelijks onze collectie vernieuwen, is het vaak lastig om uitverkochte items opnieuw op voorraad te krijgen.
Natuurlijk is dit niet uitgesloten. Wil je als eerste bericht ontvangen zodra wij het item aanvullen?
Ga dan naar het uitverkochte artikel, selecteer je maat en vervolgens verschijnt er na 3 seconden een pop-up.
Hierin kun je jouw e-mailadres achter laten en weet je zeker dat je de volgende keer niet misgrijpt!
  
Mijn bestelling is geannuleerd. 
De reden dat jouw bestelling is geannuleerd, is meestal omdat de betaling niet gelukt is. 
Plaats in dat geval de bestelling opnieuw. Kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op.
  
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.
Oei, dat was niet helemaal de bedoeling! Wij ontvangen graag een foto van het beschadigde artikel.
Dat kun je doen door hier op te klikken. Vanzelfsprekend bieden we jou een gepaste oplossing.
 
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
Er is niets vervelender dan een verkeerd artikel te ontvangen en dat begrijpen wij helemaal.  
Wij bieden hiervoor uiteraard een gepaste oplossing. Je kunt dit melden door ons te mailen.
 
Ik wil mijn order graag annuleren. 
Toch van gedachten veranderd? Geen probleem. 
Op dit moment is het nog niet mogelijk om vanuit je account de order te annuleren. 
Wij willen je vragen om ons een korte mail te sturen.
 
Ik heb geen bevestigingsmail gehad.
Het kan wel eens voorkomen dat onze bevestigingsmail in jouw spambox terecht komt. 
Mocht de bevestigingsmail ook daar niet staan, neem dan contact met ons op.
 
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij proberen altijd jouw bestelling dezelfde dag nog te versturen. In dat geval moet je wel voor 15.00 uur besteld hebben. Het kan wel eens voor gebeuren dat door extreme drukte jouw bestelling net niet mee kan met onze koerier. Heb je na 3 werkdagen jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
 
Ik heb vragen over een bepaald item.
Wij helpen je graag met jouw vraag. Benieuwd naar de pasvorm van dat ene item? 
Vaak geven wij al in de productomschrijving aan hoe het item valt. Twijfel je nog? Neem dan contact met ons op.
 
Hoe zit het met garantie?
Wij hanteren een garantieperiode van 30 dagen. De garantie vervalt wanneer het product niet volgens de wasvoorschriften is behandeld.
Ook vervalt de garantie wanneer er onzorgvuldig met het product is omgegaan. Heb je vragen over de garantie van het door jouw bestelde product? 
Neem dan contact met ons op.
 
Bij wie kan ik terecht met klachten?
''Every customer needs to be happy!’’ Dat is ons motto bij FOLC.
Natuurlijk kan het altijd voorkomen dat iets niet helemaal goed is gegaan. Wij lossen dit graag voor je op!
Je kunt ons een mailtje sturen met hierin de beschrijving van de klacht.